Dor de casa, si revenirea la bastina . . .

Am fost acasa zilele acestea dupa o perioada de mai mult de 6 luni, si dorul de a vedea orasul, prietenii care sunt la tara. Si iata am ajuns acasa, pe o caldura nebuna. Ne-am vazut parintii, fratele, nepotii, si am hotarit sa fac o plimbare prin oras sa vad ce mai este nou. Si iata ce am observat, daca nu vii prin oras vrio un an doi, pai cei care te-au cunoscut sau cu care am fost o gasca cindva - pai sau schimbat. Cind ii saluti , se uita la tine de parca ai fi un strain, sau chear daca te saluta , o fac asa de parca nu esti nimenea. De ce oare asa se intimpla? Ca si eu nu i-am vazut demult, dar nu ma port de parca sunt cel mai din cei mai. Si cind i-am intrebat de ce poarta ei asa, pai mi-au ca : intelegi nu team recunoscut, ca te-ai schimbat si multe alte fleacuri, numai nu adevarul. Si acuma ma intreb mai are rost sati faci mai multi cunoscuti, ca toti intr-o zi sa te "trimita" cit se poate de departe.
Rusine sai fie celor care sunt descrisi aici. Am hotarit sa lupt cu cei care se fac prieteni, sau cel putin amici.
Lume draga nu mergeti cu nasul prea sus, ca puteti sa ramineti fara de el, se va mai anina de vrio sirma de tensiune inalta. Prietenii sunt foarte importanti, si mai ales acuma cind lumea asta este rea.

2 comentarii:

DAIANA spunea...

Asta e realitate nu ai cei face unii se mai conduc dupa proverbul: ,, ochii care nu se vad se uita" altii nu.
Oricum nu trebuie sa ne alarmam, daca ne pierdem un prieten, caci prietenii azi sunt mine nu-s. Nu degeaba se spune ca cel mai credincios prieten al omului este ciinele, cel care a zis vorba aceasta a avut perfecta dreptate!
Nu trebuie sa ne agonisim prieteni, caci cu citi mai multi avem , cu atiti mai multi dusmani!mai bine putini , dar adevarati!

Anonim spunea...

coresct spus Daiana

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails