Copii lasa-ti in voia sortii...


MAMA...cel mai dulce cuvint pe care il poate rosti un copil...dar uite ca nu toti copii au pe cine sa strige,pe cine sa mingiie,sa cuprinda si nu in ultimul rind sa rosteasca cuvintul mama.Dar pot sa va spun din propria experienta, ca atunci cind cineva te numeste "mama"...inima ti se umple de bucurie.Nu,nu am copii dar am avut ocazia sa plec impreuna cu grupa mea de la universitate la o casa de copii.Ce am vazut acolo de la prima vedere nu este ceva infricosator cum imi imaginam..am intilnit o multime de ochisori care ne priveau insistent si probabil se intrebau de ce am venit.Erau aproximativ 40 de copii cu 4 mame...insa cel mai dureros a fost ca o fetita de 2 anisori...cu ochii negri si cu doua cosite,timida dar foarte draguta s-a agatat de gitul meu si mi-a spus "MAMA".Vreti credeti-ma, vreti nu dar m-au napadit lacrimile si nu mai stiam ce sa fac...si nu a fost singurul caz...le-am daruit dulciuri, jucarii si ne-am jucat cu ei circa 3 ore...a fost o zi ce mi-a schimbat intreaga viziune asupra vietii. La un moment dat mi-am imaginat ca eu sa fi crescut intr-o casa de copii.Nu cred ca as fi rezistat fara ca sa ma sarute cineva inainte de culcare pe frunte si sa-mi zica "noapte buna", sau de cite ori sa ma lovesc sa nu ma ridice mama de jos, sa ma ia in brate si sa ma certe cu cuvinte dulci...Din acea zi ma intreb cum poate cineva sa-si abandoeze copilul sau mai bine zis o bucatica din tine in voia sortii? Pe multi ii auzi zicind"ei lasa..ei sunt hraniti,ingrijiti,le este cald si bine...au un acoperis deasupra capului." Da..deacord,dar cineva sa gindit ca le lipseste dragostea parinteasca? afectiunea? le lipseste cel mai depret om si cel mai bun prieten MAMA...? Sincer...inainte de-a vizita acest orfelinat aveam alte conceptii despre viata, nu m-am gindit niciodata la unele fapte si la consecintele ce pot urma, dar acum...nu-mi pot scoate din minte durerea ce se evidentia pe fata micilor copilasi...Vreau doar sa va ginditi si sa va imaginati daca aveti copii ca cei de acolo sunt copiii vostri , daca nu aveti sa va ginditi la faptul ca cum va-ti fi simtit daca parintii vostri v-ar fi lasat in miinile unor straini...cu alte cuvinte in voia sortii???

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails